9 minučių treniruotė namuose

Ar rasite savo įtemptoje ar tingioje dienotvarkėle 10 minučių ryte, dieną ar vakare? Net ne 10, o tik 9 minutes. Ar turite jėgų pakilti nuo kėdės ar sofos ir 9 minutes intensyviai pasportuoti? Ar galite motyvuoti save 9, dar tiksliau 8 1/2 minutės? Šiek tiek valios ir laiko, atimto iš žiūrėjimo į veidrodį ar televizoriaus ekraną, kurie galbūt leistų pasiekti net geresnių rezultatų, nei važinėjant į sporto klubą?

Toms ir tiems, kurie pakilo nuo fotelio ir leido savo draugams bei pažįstamiems pailsėti nuo savo skambučių ir žinučių, suteikė galimybę pasikrauti telefonui bei atsigauti kompiuteriui – puiki treniruotė.

Gal tai galima pavadinti kardio treniruote, nes pratimai intensyvūs ir greiti. Nors tikra kardio treniruotė turėtų trukti kiek ilgiau: 20 – 40 min. Kiekvieną iš šių lengvų ir greitų pratimų reikia atlikti tik po vieną kartą ir tik po  vieną minutę! Nuostabus būdas taupyti laiką šiuolaikiniam, „labai užsiėmusiam“ žmogui. Pavadinkime tai mini kardio treniruote. Išsamūs ir aiškūs video padės jums efektyviai treniruotis namuose.

1. Pradedame nuo bėgimo vietoje, aukštai keliant kelius. Bėgame vieną minutę.
03e231d8017050304b9963cf2a7e0510_m1
2. Atsiremkite alkūnėmis ant grindų ir šokinėdami, išskėskite kojas plačiau bei gražinkite pėdas į pradinę padėtį, suglausdami. Pratimą atlikite taip pat tik 1 minutę.
af7fdf7a34f40af3ad38cf63213078bd_m1
3. Šokinėkite, kaip varlė.
edb31a5ac19a75587730f7c1abd3cc23_m1
4. Ženkite žingsnį į priekį ir pašokite taip aukštai, kaip tik galite. Pratimą atlikite šokinėdami ant kiekvienos kojos pakaitomis.
6699428d09206be1b31814718c407f35_m1
5. Šokinėkite, išmesdami kojas ir rankas į šalis.
d0d1415f563189cd504eb01e3daddc3b_m1
6. Peršokite nuo vienos kojos ant kitos, dešiniąja ranka siekdami į kairę pusę žemyn, kojos pėdos link ir į kitą pusę, pakaitomis.
104e0ec2745d5b4ddbeffa292ae1c1af_m1
7. Šokinėkite lyg su virvute. Nepamaišytų turbūt, jei šokinėtumėte ir su tikra šokdyne.
a89e297c338226146b2eebbd63cde5f4_m1
8. Atsiremkite rankomis į grindis, perkelkite savo kūno svorį ant rankų ir, atsispirdami kojų pėdomis nuo grindų, šokinėkite į vieną pusę ir į kitą.
cf58d60ef5457dc0d2c366d59b4e6720_m1
9. Baikite treniruotę – atstatydami savo kvėpavimą, iškeldami ir nuleisdami rankas bei tempdami kojas vienu metu.
19b09500898051ed0a35599e8f24c1b0_m1
korngirl

Kardio pratimai yra skirti širdies treniravimui, iš čia ir pavadinimas kardio (gr. kardia — širdis; įskrandis). Šie pratimai vysto ištvermę, gerina sveikatą ir padeda efektyviai deginti riebalus.

Šiems pratimams atlikti nereikia treniruoklių, nereikia kilnoti svorių, gal tik savo kūną. Tad, jei jaučiate kad sunkoka jį pakelti, – gal reikia numesti keletą kilogramų!

Tam šie pratimai ir skirti, pakeliui į grožį nėra kliūčių!

Skelbta bendra, sportas Pažymėti: ,