Alkio jausmo mažinimas reguliuojant mitybą

Nusprendėte pakoreguoti savo kūno formas? Kur tie produktai su mažiausiu kalorijų kiekiu – pirmyn į parduotuvę. Štai jie.. Grįžtame namo. Viena porcija… antra… trečia…, – kad aš vis dar alkana. – ir aš alkanas..

Vartodami maisto produktus, kuriuose yra mažiau kalorijų, dažnai galime likti nepavalgę ir nepatenkinti…, ir rezultate, po kurio tai laiko, – Gerai Pavalgyti. Alkio jausmas ir apetitas – tai pagrindiniai konkurentai, bandantiems numesti svorio. Kartais jie yra žiaurūs, negailestingi, ir jų atakos yra bekompromisų. Jie visada šalia ir kiekvienu įmanomu momentu bando sužlugdyti „liesos“ mitybos principus.

raudonas obuolys rankosPagal kalorijų teoriją, svarbiausia yra valgyti maisto produktus, neviršijant savo dietos kalorijų normos, ir taip Jūs palaipsniui turėsite kūno formas, kokias Jūs matote žurnalų puslapiuose ar televizoriaus ekranuose. Bet kaip jaustis sotiems, jei šios dienos 0% jogurte yra dešimt kartų mažiau energijos negu vakarykščiuose cepelinuose?

Matomai, reguliuojant savo mitybos įpročius, reikia mokytis suvaldyti alkio jausmą, arba savo svajones apie liekną ar tobulą kūną padėti ant viršutinės lentynos ir nustumti į tolimiausią kamputį..

Bet visgi galima išmokti kontroliuoti alkį.

Vien jau atkreipiant dėmesį į tai, ar jūs iš tikrųjų norite valgyti?  – ar valgote, nes jums yra nuobodu, ar tik iš įpročio. Kontroliuojant alkį, bus lengviau įgyvendinti ir tęsti savo kūno svorio koregavimo projektą.

Reguliuojant ar keičiant savo mitybos būdus, kokie elgesio ir mitybos principai padėtų alkio jausmo mažinimui? Pateiksime keletą patarimų:

1. Gerkite vandenį.
Vanduo yra geriausias pagalbininkas mažinant alkio jausmą. Sumažina apetitą ir didelis „O“ kalorijų. Kur Jūs surasite naudingesnį pagalbininką?

2. Norite valgyti, suvalgykite obuolį. Antras pagalbininkas po vandens stiklinės – vaisiai. Norite valgyti, valgykite vaisius – ryte, vakare, dienos metu ir ypač prieš valgį.

3. Valgykite maistingus pusryčius – baltymai, pieno produktai (kam tinka), kruopos, košės ir t.t. „Užmerkite alkio akis“ jau iš pat ryto.

4. Daržovėmis užpildykite didžiąją dalį savo pietų ir vakarienės lėkštės. Tai padės organizmui gauti reikalingas maistines medžiagas, ir „nepersivalgyti kalorijų“.

5. Tarp pusryčių, pietų, vakarienės „užkandžiaukite“ vaisiais, daržovėmis, gaminiais iš neskaldytų grūdų, pupelėmis ar neriebaus pieno produktais. Sveikų pagalbininkų dėka kontroliuosite savo alkį ir neleiste jam užgožti savo minčių bei palaužti Jūsų valios, kas gali sukelti besaikio valgymo protrūkį.

6.Valgykite daugiau ląstelienos ir baltymų, nes jie turi alkio jausmą mažinančių savybių. Šie maisto produktai padės ilgiau jaustis sočiais, todėl mažiau tikėtina, kad užkandžiausite iškart pavalgę.

7. Valgykite daugiau sveikų riebalų. Kaip ir baltymai, sveiki riebalai slopinti apetitą. Riešutai, žuvies, alyvuogių aliejus, žemės riešutų sviestas, linų sėklos saulėgražos yra sveika valgyti ir tinka maitinantis sveikai.

8. Valgykite neskubėdami. Baikite valgyti, kai pradėsite jaustis sotūs, net jei nebaigėte valgyti savo patiekalo. Atsižvelgiant į tai, kitam kartui, paruoškite mažesnę porciją.

Ir dar kartą – gerkite vandenį per visą dieną, kad jūsų kūne būtų tinkamas skysčių balansas. Venkite saldintų ir kaloringų gėrimų.

Ir dar kartą – prieš valgant, stabtelėkite ir pagalvokite, ar jūs iš tikrųjų alkanas. Išgerkite vandens stiklinę ar arbatos puoduką ir palaukite keletą minučių,.. – ar iš tiesų norėjote valgyti?

Įspėjimas. Prieš pradėdami praktikuoti, bet kokią dietą, kurių įvairovė šiais laikais beveik beribė, pasitarkite su gydytoju.

Ir „kita patirtis“. Mes maitinamės ne tik duona, žuvimi, mėsa, daržovėmis ar vaisiais. Ir tik tada, kai pradedame valgyti mažesniais kiekiais, kai alkio jausmą įvaldome panašiai kaip pyktį, tuomet galime pradėti maitintis energija iš aplinkos.

Žingsniai šia linkme, labai trumpai, tokie:

Valgyti mažiau, kramtyti sąmoningai, – ir Jūs – čia ir dabar.