Bendri patarimai svoriui numesti, 2

Tęsiame bendrų patarimų seriją, siekiantiems pakoreguoti savo kūno formas ir linijas. 

  • Pradėkite nuo mažų dalykų. Per naktį pakeisti savo gyvenimo būdą nėra optimaliausias dalykas kūnui ir protui. Vakar – šašlykai ir vynas, ar cepelinai ir alus, nuo šiandien – dietinis maistas, vanduo, greipfrutų sultys. Gyvenimas turėtų būti malonus ir sveikas!apelsino skilteles
  • Papasakokite žmonėms, kurie Jus palaiko, ką jūs darote. Tai padės išlaikyti motyvaciją, siekiant tikslo. Neprašykite paramos ar pagalbos, tiesiog pasakykite: “ – Aš laikausi dietos, bėgioju, plaukioju.. “ ar panašiai.
  • Atkreipkite dėmesį į saviapgaulę. Ji gali atsėlinti iš už bet kurio kampo. Pavyzdžiai saviapgaulė maisto atžvilgiu: džiūvėsėliuose kepta vištienos krūtinėlė nėra optimaliai sveikas baltymų šaltinis, palyginus su paprastai kepta ar virta vištienos krūtinėle. Bulvės nėra daržovių pakaitalas, nes jos yra krakmolo ir angliavandenių šaltinis.
  • Atraskite savo vertę kame tai kitame, o ne skaičiuje svarstyklių skalėje, ir apdovanokite save kūnu, kuris puikiai dirbtų ir tarnautų siekiant kilnių gyvenimo tikslų.
  • Niekada nepasiduokite, net ir po to, kai nepavyko kelis kartus. Jei nepavyksta, pradėkite iš naujo. Skaitykite motyvacinius straipsnius ar knygas, žiūrėkite video ar televizijos programas, tai, kas taptų puikiais motyvatoriais ir dar kartą pirmyn..
  • Apdovanojimai! Laimėjus kelis kilogramus svorio, padovanokite sau ką nors, kad ir mažesnio dydžio rūbą. Pasikalbėkite ar pasivaikščiokite su bendraminčiais – tai gali tapti puikiu atlygiu.

 

  • Pasisverkite, bet neužmirškite atlikti kitus matavimus. Kartais skaičiai ar rodyklė svarstyklių skalėje lyg užstrigusi nejuda, bet juosmens apimtis gali maloniai nustebinti.
  • Pakankamai miegokite – tai pirmas ir svarbiausias žingsnis. Nepakankamai miegant, truks jėgų ir noro sportuoti, sunkiau bus planuoti savo mitybą arba sąmoningai valgyti sveikai.
  • Sutelkite savo dėmesį į vieną dalyką vienu metu. Beveik viskas, ką mes darome, remiasi mūsų įpročiais. Jūs galite priblokšti save, jei bandysite vienu metu paversti įpročiais sveiką maitinimąsi ir sportines treniruotes, ir greitai nepamatysite rezultatų ar truputėlį „slystelėsite žemyn“.
  • Laikinai, neužmirškite laikinai, galite paieškoti motyvacijos ne savyje, bet aplinkoje. Treniruotis dėl ko nors, kas jums rūpi (savo vaikų, artimųjų, draugų ar pan.). Kai nesinori teniruotis, sveikai maitintis, nepamirškite, kad jūs darote tai dėl jų. Kai sustiprėsite, būtinai turite atrasti motyvaciją – SAVYJE!
  • Dėmesį nukreipkite į sveikatą, o ne į svorio numetimą. Daug svarbiau yra, kad Jūs gyventumėte laimingą ir sveiką gyvenimą, nei gerai atrodytumėte nuoga ar nuogas. Jūs padėkosite sau tuomet, kai būsite 80-ties ir vis dar aktyviai gyvensite.

Tiek bendrų patarimų, norintiems numesti svorio, kitame straipsnyje supažindinsime su sveikos mitybos patarimais.