Bendri patarimai svoriui numesti, 1

Keletas patarimų, siekiantiems pakoreguoti, numesti ar priaugti svorio, ieškantiems ar besilaikantiems dietų.kukuruzas su akimis

    • Kad motyvuotumėte save, neužmirškite savo tikslo ir laikykite jį savo akiratyje.
    • 5 Žodžių Dietos Planas – ir vienintelis, kuris veikia: Valgyk Mažiau ir Judėk Daugiau!
    • Perimkite į savo kontrolę blogus įpročius, kurie pavertė Jūsų gyvenimą nesveiku gyvenimu.
    • Norint pasiekti sėkmę, reikia pakeisti savo gyvenimą.
    • Turite būti susižavėję savo tikslu. Ir turite tikėti, kad galite jį pasiekti.
    • Svajonės virsta realybe labai greitai, – kai sunkiai ir atkakliai dirbame.
    • Nesistenkite numesti svorio. Pernelyg didelio svorio prieaugio ateityje požymis numeris vienas – bandymas numesti svorį praeityje.
    • Nesidietinkite, tai tęsis neilgai. Vietoj to geriau pakilkite ir daugiau pasimankštinkite.
    • Jei kalbėti tik apie kalorijas, – galutinėje išraiškos formoje – svorio numetimas yra balansas tarp suvartotų ir sudegintų kalorijų. Nuspręskite kokio svorio norėtumėte būti, nusistatykite koks fizinės veiklos intensyvumo lygis Jums yra tinkamas ar optimalus, paskaičiuokite kalorijų skaičių maiste, kurį jūs turėtumėte valgyti, kad išlaikytumėte šį svorį. Dabar jūs turėtumėte valgyti maisto produktus, kuriuose vidutiniškai yra šiek tiek mažiau kalorijų, nei šis skaičius, kad per tam tikrą laiką numesti svorio ir pasiekti savo tikslą. Veskite maisto dienoraštį su visais dienos kalorijų skaičiavimais.
    • Venkite perdirbto maisto, ar maisto produktų, kurių etiketėse nurodytų ingredientų negalite perskaityti ar ištarti. Maitinkitės taip natūraliai, kaip tik galite.

 

    • Nustokite lipti ant svarstyklių kiekvieną dieną. Jei sveriatės, tai sverkitės kartą per savaitę –  ir tai, kai tik pabusite ir pasinaudosite vonios ir wc kambario paslaugomis.
    • Nesvarbu, kiek daug dalykų jūs norite pakeisti savo gyvenime, – nieko nenutiks tol, kol Jūs padarysite ką nors. Jūs galite kalbėti, kad pradedate specialių pratimų seriją ir, kad norite pradėti valgyti sveikesnį maistą, bet niekas nepasikeis tol, kol jūs pradėsite tai daryti.
    • Jei įmanoma, pakeiskite savo dienotvarkę. Jei sportuojate po pietų, bet persivalgote, žiūrėdami televizorių vakare, pabandykite sportuoti vakare. Eikite į darbą anksčiau, grįžkite namo vėliau. Suplanuokite savo pasivaikščiojimų laiką tuomet, kai jūs žinote, kad esate pažeidžiami smaguriavimo įpročio. Norėdami ir siekdami padėti sau nutraukti blogus įpročius, – pakeiskite netinkamus užsiėmimus, sveikesne veikla.
    • Tiems, kurie nori numesti svorio ir jaučiasi blogai, kad yra apkūnūs ar nesijaučia gerai, pradėdami sportuoti, kad sumažinti savo svorį, būtų kur kas efektyviau – surasti nuobodulio, nerimo ar depresijos priežastis, kurias bandote nuslopinti maisto ir valgymo pagalba. Suradus ir eliminavus šias priežastis, geri maitinimosi ir aktyvaus gyvenimo būdo įpročiai atsiras patys savaime ir beveik be didelių pastangų.

Kai kurie patarimai, kaip jau turbūt supratote, tiktų bei galėtų būti pritaikyti ir kitose gyvenimo srityse.

Ir dar keletas motyvacinių patarimų.

Pažymėti: