Kategorija: sportas

Pamirškite stebuklingas dietas: vandens slidininko patarimai

Vandens slidininkas atskleidžia tris paprastas taisykles triumfo link Pirmąjį Lietuvos istorijoje medalį pasaulio vandens slidinėjimo čempionate Floridoje pelniusio Ričardo Lažinsko sėkmės paslaptis – geras miegas, taisyklinga mityba ir nuolatinės treniruotės. Pasak R. Lažinsko, pasirengti varžyboms reikia ne tik fiziškai, bet

Skelbta sportas Pažymėti: , , ,

Judesio meditacijos stovėsena ir pagrindiniai kojų judesiai

pedos stovesena

Judesio meditacijos pirmoje dalyje susigrąžinome savo dėmesio energiją, antroje pratimų sekos dalyje dėmesio energijos pagalba projektavome plokštumas erdvėje, trečiojo dinaminės meditacijos pratimo metu išmokome savo stebėjimo tašku „išeiti iš kūno“. 1, 2, 3 pratimų pagalba galima išsilaisvinti iš fizinės visatos gniaužtų,

Skelbta bendra, meditacija, sportas Pažymėti: , , ,

2 minučių pratimų serija pilvo presui stiprinti

abs workout 6

Pilvo preso pratimai yra naudingi pilvo raumenims sustiprinti. Taip pat padeda esant nugaros skausmams, nes stipresni pilvo ir nugaros raumenys nuima krūvį nuo stuburo. Vyksta diskusijos ar pilvo preso pratimai padeda tirpinti pilvo riebalus. 2011 metais atlikti tyrimai parodė, kad pilvo

Skelbta bendra, sportas, video Pažymėti: ,

9 minučių treniruotė namuose

treniruote

Ar rasite savo įtemptoje ar tingioje dienotvarkėle 10 minučių ryte, dieną ar vakare? Net ne 10, o tik 9 minutes. Ar turite jėgų pakilti nuo kėdės ar sofos ir 9 minutes intensyviai pasportuoti? Ar galite motyvuoti save 9, dar tiksliau 8

Skelbta bendra, sportas Pažymėti: ,

Džiaugsmas, suvokus judesio linijas

liniju trajektorijos

Pirmoje straipsnių apie Judesio meditaciją ciklo dalyje išmokome susigrąžinti dėmesį iš savo kūno, aplinkos ir kitų pašalių, antroje ciklo dalyje mokėmės, kaip vizualizuoti, pajausti ir suvokti virtualias plokštumas, taip pat kaip tai galima pritaikyti vizualizuojant bet kokius kitus fizinius daiktus ar abstrakčius dalykus.

Skelbta bendra, meditacija, sportas Pažymėti: ,

Fizinis pasyvumas gresia liga. Ką daryti?

vyras soka aukstyje

Fizinis pasyvumas yra vienas pagrindinių – nepriklausomų, lėtinių, neužkrečiamų ligų rizikos veiksnių. Tyrimais įrodyta, jog fizinis pasyvumas yra ankstyvo mirtingumo, širdies ir kraujagyslių sistemos ligų, II tipo cukrinio diabeto, osteoporozės, kai kurių vėžio formų (gimdos, prostatos, gaubtinės žarnos) ligų rizikos

Skelbta bendra, joga, sportas, vaikščiojimas Pažymėti: , ,

Pienas po treniruočių degina riebalus

pieno-stikline-pieva-baltos-ramunes

Kanados mokslininkams atlikus tyrimus paaiškėjo, kad po treniruočių, kaskart išgeriant dvi stiklines pieno, galima greičiau numesti nereikalingus kilogramus. Eksperimento dalyviai, jauni 18-30 metų vyrai, buvo suskirstyti į tris grupes. Pirmosios grupės nariai po treniruočių išgerdavo dvi stiklines gazuoto vandens, antrosios

Skelbta dietos, sportas, verta žinoti Pažymėti: , , , , , ,