Dieta neveikia?

Bandote laikytis dietos, bet jau kuris laikas nematyti norimo rezultato? Jeigu darote viską taip, kaip parašyta dietos recepte ir matote, kad ji neveikia, galimas daiktas, kalti visai ne jūs ir ne dieta.

moteris, baltas lapasGalimas atvejis, kad dietos sudedamosios dalys yra pasirenkamos netinkamai. Jeigu pirksite maisto produktus, kurie prifarširuoti įvairių priedų, tai valgysite maistą tik tuo pačiu pavadinimu, bet ne turiniu. Šiais laikais sūris nebūtinai yra sūris, o mėsa toli gražu gal tik išvaizda primena tą, kurią vartojo sėkmės istorijas pasakojantys ir sulieknėję žmonės. Tad viena iš priežasčių, kodėl neveikia dieta, gali būti nenatūralūs produktai ir įvairūs priedai, esantys dietos racione.

Rekomenduojame atidžiai skaityti etiketes. Apsilankykite turguje, kaimo ar kitoje specializuotoje parduotuvėje, kur rasite bent kiek natūralesnių maisto produktų. Tačiau nebūtina bijoti visų „E“ priedų, esančių juose.

Nutukimas ir viršsvoris taip pat gali būti sąlygotas ar sukeltas traumos, įvykusios ankstyvoje vaikystėje ar kūdikystėje. Tokiais atvejais persivalgymas ir nutukimas nėra centrinė ar pagrindinė problema, bet tik organizmo pastangos įveikti tam tikras psichologines ar emocines problemas, atsiradusias dėl įvykusios traumos. Šiems žmonėms reikalinga vienos ar kitos rūšies terapija, kurios pagalba galima būtų atrasti: kas ir kada įvyko, kodėl tai atsitiko, kokios buvo traumos pasekmės. Atradus traumą ir su ja susijusias aplinkybes, nutukimo problema gali išnykti savaime.

Yra atliktas ne vienas tyrimas, kurio metu buvo atrasti netiesioginiai ir tiesioginiai priklausomybės ryšiai tarp negatyvios vaikystės patirties ir nesveiko gyvenimo būdo: rūkymo, alkoholio vartojimo, persivalgymo; protinių, emocinių ir net fiziologinių sutrikimų, atsiradusių vėlesniame gyvenimo laikotarpyje.

Taip pat, nematydami norimo dietinimosi rezultato, nespauskite savęs ir prisiminkite, jog dietos ir sveikata tikrai ne visuomet dera. Galbūt tai Jūsų genetika, – pažiūrėkite į savo mamą, tėtį ar močiutę. Tai galbūt gali būti pakoreguota taip pat, bet tuomet turbūt reikėtų kreiptis į praeitų gyvenimų terapijos ar reinkarnacijos specialistus.

O jei tai ne nenatūralūs produktai ir ne vaikystės traumos, ir man reikia tiktai numesti svorio iki šventinio vakarėlio, kuris įvyks kitą savaitę? Ką daryti tuomet? Kontroliuokite porcijų dydį, praleiskite desertus ir vakarėlyje galėsite puikuotis savo lieknesniu kūnu. Tačiau, tiesą sakant, tai ne dieta – tai sveika mityba. Bet praleisti pusryčius ar pietus, badauti – tai jau nėra sveika mityba, nėra ir dieta.

O kaip dėl greitos dietos? Gal pabandyti ją? Na, jei sekančią savaitę po vakarėlio norite pakabinti savo naują suknelę į spintą, tuomet pirmyn.

Taigi, pirmas žingsnis link nuolatinio ir sveiko svorio numetimo skamba šiek tiek ironiškai – reikia atsisveikinti su dietomis ir „dietine“ mąstysena. Vietoj to mintis nukreipti į sveikos mitybos planą, kuriuo galėtumėte mėgautis visą gyvenimą. Geriausias atsakymas apie „dietinimąsi“ yra –  sveiko ir malonaus valgymo bei reguliarios mankštos programa visam gyvenimui. Norint numesti svorio – mažiau valgykite ir daugiau judėkite. Kaip nuobodu! Tačiau, tai yra tiesa.

 

Pažymėti: , , ,