Ieškote dietos

Galbūt pastaruoju metu ieškote dietos ir nežinote kurią pasirinkti? Galite apžvelgti kokia yra dietų įvairovė. Vienos yra gana rimtos, kitos tiesiog juokingos; kai kurios pagrįstos moksliniais tyrimais, kai kurios asmenine patirtimi, kai kurios sveikos, kai kurios ne visai. Paieškokite, paskaitykite plačiau, palyginkite su kitomis ir galbūt rasite sau tinkamą mitybos planą.

Dietą galima būtų palyginti su aprangos stiliumi. Kai kurie domisi madingomis, naujausiomis tendencijomis, kurios laikui bėgant, tampa ir dažnai pasilieka vakarykštėje dienoje. Kai kurie domisi klasikiniu ar kitu, laiko patikrintu stiliumi. Treti kuria savo apsirengimo stilių, ketvirti kurią rūbus ir diktuoja madą.

sunglasses_cloth_face_dietosArba kiek arčiau medžiagos, į dietas galima pažvelgti kaip į rūbus. Kai kas žavisi ir bando atkartoti kokios tai gatvės gražuolės ar kino žvaigždės stilių; kai kas ieško, atranda ir kuria savo stilių, tai yra, – bando ir praktikuoja dietas, ar maitinasi savaip, geriau ar blogiau.

Kai kas gimė su stiliaus pojūčiu ar sveikais mitybos principais, arba įgijo juos, dar pienuką gurkšnodamas. Kita – nuo trijų metų maitinosi šokoladiniais saldainiukais, trečias – nuo penkių – limonadu ir kitais saldžiaaaais gėrimais, ketvirtas – nuo šešiolikos – alumi ir cepelinais. Kiekvienas bando atrasti savo maitinimosi būdą ar stilių. Geras ar blogas, tinkamas ar ne, – tai, matomai, kiekvienam savas kelias.

Jeigu esi maitinimosi stiliaus pankas, tai tiesiog idėjiškai maistas turi būti „blogas“. Jei mamos dukrelė ar sūnelis, tai reikia klausyti mitybos guru ir „autoritetų“. Jei laisvos sielos žmogeliukas, tai galbūt daugiau ar mažiau nubrozdintais keliais ir praskelta galva, bet atrasi savo maitinimosi laisvę.

Vėl grįžtant prie rūbų, vieniems juos reikia paprasčiausiai išsiskalbti; kitoms ar kitiems atsikvošėti ir suprasti, kad ne kiekvienai tiks suknelė iš gėlių ar mėsos. Ir nuo metaforų grįžtant prie mitybos principų, – vieniems reikia pirmiausia išsivalyti organizmą ir tik tada taikyti kokią tai dietą, po to išaugus šiuos „tramdomuosius marškinėlius“, sąmoningumo padangėje gali pradėti šviesti saulutė ir palaipsniui išryškėti natūralūs ir paprasti dalykai – valgyti reikia tiek, kiek reikia, ir tai, ko reikia organizmui… kuris galėtų optimaliai funkcionuoti ir padėtų išspręsti įvairiausias, paties ar aplinkos sukurtas problemas, atlikti užduotis ir įgyvendinti tikslus.

Toje „gamtos vaiko“ ar natūralumo padangėje gali išryškėti pagrindiniai sveikos ir subalansuotos mitybos principai. Kurie kažkada buvo ar turėjo būti Jūsų „kūnu ir krauju“… ir optimalus svoris, kūno formos bei linijos pradės tvarkytis savaime, atsiradus sveikam mąstymo būdui, sveikų minčių karkasui,-  ir forma seka mintį!

Tuomet jau galima pradėti klausytis savo kūno, leisti rankai pačiai pasirinkti maisto produktą iš lentynos, kai Jūs patys nežinote, ką šiandien valgyti ir pirkti geriau – liesą ar riebesnį jogurtą, varškės sūrį ar su pelėsiais.

Šiame Jūsų ir jūsų kūno natūraliame bendravime, kiekviena,-as galime gauti asmeniškai mums skirtas žinias ir pasiūlymus, kurie vienaip ar kitaip gali atspindėti ir šias idėjas:

1. Valgyti tiek maisto, kiek aktyvus esate.

Dirbant sunkų fizinį darbą ir praktikuojant tik „žalios spalvos dietą“, po kurio tai laiko gali „baigtis prakaitas“, kaip ir kasdien garuojantys kepsniukiai kavinėje ant stalo – kompiuterių specialistui ar biuro darbuotojai gali būti „ne į figūrą“.

2. Subalansuota mityba – tai valgyti kuo įvairiausius maisto produktus.

Maisto produktų pasirinkimo diapazoną praplėskite vis „naujais dažniais“. Maisto produktų paletėje atraskite vis naujas spalvas. Pažinkite maisto produktus. Pažinkite skonio ir uoslės receptoriais gyvenimo įvairovę!

Atgal į natūralią prigimtį ar Atgal į ateitį!

 

Pažymėti: , ,