Kaip efektyviai koreguoti kūno svorį? Kelio ženklai, 2

Pirmoje straipsnio dalyje „Kaip efektyviai koreguoti kūno svorį? Impulsas, 1“ rašėme apie tai, kad pirmiausia kyla impulsas, ketinimas ar noras numesti svorį, bet to ne visada pakanka.

Norint pagerinti savo mitybą ir tapti fiziškai aktyvesniais – pirmiausia reikia patiems aiškiai ir įvairiais rakursais susivokti, ko mes siekiame, tuomet į pagalbą pasitelkus proto mechanizmus, kūnui bus aiškiau ir lengviau įgyvendinti tai, ko iš jo norima.

medines rodykles zenklaiKeletas patarimų, kurie gali padėti jums susivokti ir supažindinti protą su tuo, ką Jūs ketinate daryti, – numesti nepageidaujamus kilogramus.

1. Jūs norite numesti svorio, bet ar žinote kodėl? Atsakykite į šį klausimą, kodėl aš noriu numesti svorį? Atsakykite aiškiai ir sąžiningai. Kodėl protas turi padėti Jums įgyvendinti šį tikslą? Atsakykite konkrečiai. Užsirašykite tai.

Kaip, kad – reikia užvažiuoti į šį kalniuką, nes už jo, pakalnėje yra parduotuvė. Kai Jūs žinote, kur, kada, kaip ir kodėl reikia važiuoti, protas sąmoningai ar nesąmoningai įjungs automobilio valdymo sistemas, reikalingas įgyvendinti šiam tikslui, šiuo atveju, – nuvažiuoti į parduotuvę.

2. Kad pokyčiai galėtų pradėti vykti, svarbu nustatyti savo gyvenimo sritis, kuriose norėtumėte matyti pasikeitimus. Nustatykite savo įpročius ar priklausomybes, kurios gali įtakoti Jūsų kūno svorio prieaugį ir kurių norite ar reikėtų atsisakyti. Padarykite visų savo gyvenimo dalykų, kurie manote, kad trukdo Jums numesti svorio, sąrašą. Išvalykite savo proto erdvę, išdėliokite tai ant popieriaus.

Tai, kaip kelio ženklai – staliukas nukrautas užkandžiais ir skanumynais, sėdint ant fotelio priešais televizorių – „Plytos“ ženklas, naktipiečiai – „Eismas draudžiamas“ ženklas, keturi šaukšteliai cukraus arbatos puoduke  –

3. Nustatykite naujas elgesio formas, pagal kurias norėtumėte organizuoti savo gyvenimą. Padarykite elgesio, savybių, požiūrių ar tikslų, kuriuos sau keliate, sąrašą. Parašykite aiškiai ir konkrečiai. Įsitikinkite taip pat, kad galėsite stebėti savo pažangos kelią.

Tai Mėlynos spalvos kelio ženklai. Sekite jais.

Kai suprasite:

Kodėl?,
nustatysite problemines savo gyvenimo sritis,
nustatysite savo tikslus,

beliks stebėti savo pažangą.

Chaotišką judėjimą, – gal kas žino, kur aš einu, pakeisite į aiškų judėjimą savo tikslo link… kol tai taps OPTIMALAUS SVORIO palaikymo keliu, nužymėtu aiškiais ir tiksliais kelio ženklais. Ir jeigu Jūs, kurioje nors svorio korekcijos kelio dalyje suklysite ir pasuksite pagundos – be galo skanaus tortuko linkme, Jūs visada galėsite grįžti į tą kelio atkarpą, į tą sankryžą, iš kurios išsukote. Jums nereikės kelionės pradėti iš naujo, kas paprastai vyksta be savęs pačios ar paties ir savo proto orientacijos svorio metimo kelyje.

Ir dar viena paslaptis, ar dovana kuri laukia „kelio pabaigoje“. Kai gerai išmoksite „važiuoti“ sveiko maitinimosi ir aktyvaus gyvenimo būdo keliu, žinosite SAVO kelio ženklus ir SAVO eismo taisykles, nieko labai neatsitiks, jei ant artimiausio kelio stovės Raudonos spalvos ženklas, ir Jūs jį pravažiuosite. Jūsų policininkas – sąžinė tylės. Tai panašiai, kaip – esu miško viduryje ir turiu tik bulvių traškučių maišelį „bardačioke“, ir taip noriu valgyti – ką daryti? Na imkite ir suvalgykite, negi mirsi iš bado dėl sveikos dietos.

Fanatizmas, panašu kad, neišvengiamai reikalingas kelio pradžioje. Kiek paėjėjus ir susivokus, jis išgaruoja, nukrinta kaip nebereikalingi rūbai nuo kūno ar pageltę lapai rudenį nuo medžių. Taip Jūs galite atpažinti fanatiką – jis tam tikro kelio pradžioje. Jis tiki, įrodinėja, kaunasi, bet nežino. Praėjus kelią, fanatizmo nebėra, nieko nebėra, – yra tik – Čia bei Dabar.

Tai racionalus gyvenimo būdas, kuris yra net „aukščiau“ už sveiką gyvenimo būdą, bet kad jį suprasti ir praktikuoti, panašu, kad reikia išmokti gyventi sveikai.

Pažymėti: ,