Kodėl kartais sunku numesti svorio

Kiekvienas pats ieško ir atranda koks svorio metimo būdas ir režimas yra tinkamiausias. Na kartais tai už jus nusprendžia kaimynė ar bendradarbis. Bet visgi, koks metodas optimaliausias, turėtų būti asmeninio supratimo ir pasirinkimo reikalas. Ir ne paslaptis, kad laikantis tam tikrų metodų, svorį galima numesti. Pavyzdžiui, yra atliktas ne vienas tyrimas, parodęs, kad dieta ir mankšta gali padėti sumažinti svorį. nesiseka numesti svorio, mergina, svarstyklesKai kurioms ir kai kuriems, dieta mankšta gali būti labai naudinga. Bet gana dažnai ir dietos laikomasi, ir sportuojama, o svoris kaip nekrinta, taip nekrinta, arba nukritęs vėl greitai atgal priauga. Dieta neveikia, mankšta neduoda rezultatų.. Jei Jūs esate laimingasis ar -oji, su kuria taip neatsitinka, vistiek kada nors susimąstėte, kodėl kai kuriems yra taip sunku numesti tuos kelis nepageidaujamus ir beviltiškai sus savimi visur tampomus kilogramus?

Apžvelkime keletą galimų priežasčių, kodėl žmonės priauga arba jiems yra sunku netekti svorio.

1. Stresas. Mūsų gyvenime padidėjęs stresas gali versti mus persivalgyti ar valgyti neteisingas maisto rūšis, kurios gali sukelti „nelogišką“ mūsų kūno norą laikyti tas papildomas kalorijas kaip savisaugos priemonę. Sumažinus streso kiekį savo gyvenime, galite pastebėti, kad ir keletas nepageidaujamų kilogramų ištirpo. Nustačius ar atradus streso priežastis, galima nusistatyti veiklos planą, leidžiantį ateityje sumažinti ar beveik visai pašalinti stresines būsenas iš savo gyvenimo.

2. Nuobodulys. Ar jums pabodo savo gyvenimas, kasdieninė rutina, vis tas pats darbas, monotoniški tarpusavio santykiai, nusibodote patys sau? Žmonės turi polinkį persivalgyti, valgyti neteisingus maisto produktus ir netinkamu paros metu, kai jiem yra nuobodu. Gal atėjo laikas sugriebti ir gerai supurtyti užsistovėjusią savo gyvenimo kasdienybę, ką tai pakeisti savo gyvenime, ar užsiimti nauja veikla? Daugelis baiminasi, neaišku ką kaita gali atnešti. Kiti drąsiai ieško naujų galimybių ir imasi ko nors naujo. Paieškokite būdų, kurie pažadintų jūsų jausmus, gyvenimo alkį ir nutrauktų įprastą kasdienybę ir įpročius, galinčius būti persivalgymo priežastimi.

3. Liūdesys. Yra tikimybė, kad jei gyvenimas yra nuobodus, žmogus taip pat negali būti laimingas. Ir dėl to, kas vyksta  ar nevyksta gyvenime, tai taip pat gali būti priežastimi, kodėl priaugama papildomo svorio. Nepasitenkinimo, nelaimingumo būsena gali būti trukdžiu motyvacijai – aš keičiuosi. Todėl gali būti sunku, ką tai pakeisti. Vienas iš sprendimų, galinčių padėti ir suteikti daugiau laimės, kurį galima būtų rekomenduoti, – tai nukreipti dėmesį nuo savęs ir daugiau mylėti kitus bei tarnauti kitiems. Atsitiktiniai gerumo veiksmai, daugiau dėmesio skiriant ne sau, bet pamatant ir aplinkinių poreikius, gali suteikti šiek tiek ramybės ir taip trūkstamos laimės. Kas jums atneša laimę ir kas stabdo pasiekti tai, ko Jūs esate verti?

4. Genetika. Kai kurie žmonės turi polinkį turėti šiek tiek papildomo svorio. Biologija, mūsų tėvai, jų tėvai, mūsų broliai ir seserys, – paveldimumas vaidina svarbų vaidmenį, kaip mes atrodome, dideli ar maži, stambūs ar smulkūs yra mūsų kūnai. Kai kam turėti keletą papildomų kilogramų visai tinka, ir tai nėra taip jau blogai. Mūsų dabartinė kultūra propaguoja, kad mes visi turime būti sportiški ir liekni, tačiau tai nebūtinai yra tiesa mums visiems. Daug svarbiau yra tai, kad Jūs patys esate patenkinti savo svoriu, ir jūs sąmoningai priėmėte sprendimą, koks turėtų būti tinkamas  jūsų kūno svoris.

Tad, jei bandėte ar bandote numesti svorio, ir Jūsų dieta veikia ne taip, kaip norėtumėte ar tikėtumėtės, paržvelkite aukščiau nurodytas priežastis. Gal tai stresas, nuobodulys, liūdesys, ar paprasčiausiai genetika neleidžia sukūsti? Jei taip, pašalinkite priežastį ar kelias ir protinga dieta bei mankštelė duos trokštamų rezultatų.