Neįprasti lieknėjimo būdai

Sveikai turėtume maitintis visada, tačiau tai ypač svarbu žiemą, nes  šaltuoju metų laikotarpiu mūsų organizmas linkęs kaupti medžiagų atsargas. Beje, šiuo metu mažiau judame – tai irgi užprogramuota gamtos. Tad neišvengiamai pradeda didėti kūno svoris. Na, o tada gali užklupti įvairiausi negalavimai. Todėl labai svarbu išlaikyti savo kūno svorį nepakitusį. Pasistenkime nepersivalgyti ir laikytis sveikos mitybos principų ir taisyklių. Žinoma, galima išbandyti ir keletą netradicinių būdų sublogti.

mergina, vaisiai, darzovesDaugiau juokitės. Juokdamiesi mes ne storėjame, o lieknėjame. Sunku patikėti, kad smagiai pasijuokę 10 minučių sudeginame 50 kcal, o tai prilygsta gabaliukui šokolado. Per metus šitaip linksmai galima numesti papildomus 2 kilogramus! Juoką galima palyginti su bėgimu ristele – čia taip pat reikia fizinių pastangų. Juokiantis širdies susitraukimų ritmas dvigubai pagreitėja, daugiau sunaudojama deguonies, aktyviai dirba pilvo ir diafragmos raumenys. Tad 10 minučių juoko „porcija“ lygi 3 minutėms ne itin sunkių fizinių pratimų.

Gerkite kefyro. Jei per šventes norite būti lieknesnė, gerkite kefyro. Vienas iš tokios dietos variantų – 3 dienas gerti po 1–1,5 litro šio dietinio gėrimo. Kitas variantas – 5 dienas kasdien išgerti tiek pat kefyro ir suvalgyti po kilogramą vaisių ir (arba) daržovių. Svorio garantuotai numesite, o disbakteriozė – dažna dietų besilaikančiųjų palydovė – tikrai negresia.

Pakeiskite indus. Nusipirkite miniatiūrinių lėkščių ir puodelių. Nepakenktų ir vaikiški stalo įrankiai. Maža šakute iš mažų lėkštučių valgyti tikrai nepatogu, tad greitai ateina sotumo jausmas. Žinokite, kad apetitą žadina abrikosinė, persikinė, koralų ir ypač geltona spalva. Todėl, jeigu norite sublogti, venkite šių atspalvių virtuvėje ir visur – staltiesių, servetėlių, indų. Virš pietų stalo pakabinkite didžiulį veidrodį. Niekas taip nežaboja noro suvalgyti dar vieną kąsnelį kaip savos figūros, deja, ne pačios tobulinusios, atvaizdas.

Malšinkite apetitą. Magnetuku prie šaldytuvo pritvirtinkite skelbimą „Šaldytuvas dirba iki 20.00“. Visi žino, kad niekas neprideda tiek kilogramų kaip vėlyvos vakarienės. O dar galima šaldytuvo dureles papuošti ir nuotrauka, nesvarbu – senų laikų, kur jūs grakšti ir liekna ar tokia, kur jau apsunkusi nuo papildomų kilogramų. Tokie dalykai kaip reikiant atvėsina apetitą. Ir dar – nepirkite maisto atsargų. Šaldytuvas turi būti pustuštis. Kaip ir jūsų skrandis.

Daugiau miegokite. Pažeidus miego režimą, žmogus pradeda tukti, nes sutrinka hormonų balansas. Organizme pradeda mažėti leptino – maisto poreikį mažinančio ir fizinį aktyvumą stimuliuojančio hormono (beje, jo pavadinimas kilęs nuo graikiško žodžio „liesėti“). Užtat daugėja jo antipodo – neuropeptido Y, atkakliai reikalaujančio „Daugiau maisto! Taigi, palepinkite savo organizmą ilgesniu miegu. Ir patys jausitės pailsėję, ir svorį bus lengviau kontroliuoti.