Žyma: baltymai

Pienas po treniruočių degina riebalus

pieno-stikline-pieva-baltos-ramunes

Kanados mokslininkams atlikus tyrimus paaiškėjo, kad po treniruočių, kaskart išgeriant dvi stiklines pieno, galima greičiau numesti nereikalingus kilogramus. Eksperimento dalyviai, jauni 18-30 metų vyrai, buvo suskirstyti į tris grupes. Pirmosios grupės nariai po treniruočių išgerdavo dvi stiklines gazuoto vandens, antrosios

Pažymėti: , , , , , ,

Optimalus paros racionas

Sveikos mitybos „Šventasis gralis“: kiek kokių medžiagų reikia suvartoti žmogaus organizmui per parą. Tai optimalus baltymų, riebalų ir angliavandenių kiekis, tam kad žmogus gyventų sveikai ir laimingai. Įvertindami pateiktus duomenis galėsite griežčiau vertinti įvairias dietas. Rekomenduojame papildomai pasidomėti kokia kiekvieno

Pažymėti: , , ,

Dieta ir sveikos mitybos principai

salad-salotu-lekste

Laikantis dabar labai populiarių dietų labai svarbu nepamiršti sveikos mitybos principų. Sveika mityba yra tokia, kai organizmas gauna visų reikalingų medžiagų ir energijos idealiam svoriui palaikyti. Pagrindinės maisto medžiagos Su maistu žmogus gauna apie 40 įvairių maistinių medžiagų. Pagrindinės maisto

Pažymėti: , , , , ,

Vitaminų ir baltymų dieta

orange-apelsino-griezineliai

Valgyti tik produktus, kuriuose gausu baltymų ir vitaminų. Atsisakyti riebalų ir angliavandenių. Maisto negalima gardinti padažais ir užpilais (pomidorų padažu, majonezu, aliejumi, grietine). Druskos vartojimą turėsite apriboti iki minimumo. Baltyminis ir vitamininis maistas valgomas atskirai. Dienos meniu: 8.00 – du virti kiaušiniai (baltymai);

Pažymėti: , ,

Vieno žmogaus nuomonė apie dietas

vaisiai_darzoves

Faktas nr. 1 Kas valgė, visi mirė. Kas nevalgė – irgi, tik truputį vėliau. Aišku, juokai, juokais, bet mirusiųjų iš bado aukų Afrikoje skrodimai rodo, kad jų raumenys būna beveik sunykę, tai yra, juos „suvalgo“ pats organizmas, bet keisčiausia yra

Pažymėti: , , , , ,

Sveikos mitybos pagrindai

zalias-obuolys

Pirmasis principas – nuosaikumas Tai pagrindinis sveikos mitybos principas. Svarbu žinoti, kad net ir būtina maisto medžiaga, jeigu jos vartojama per daug, gali turėti neigiamą poveikį sveikatai. Antrasis principas – įvairumas Su maistu būtina gauti apie 40 maisto medžiagų. Nė

Pažymėti: , , , , , , ,

Kaip paspartinti medžiagų apykaitą

hazelnut-lazdyno-riesutai-darzoves

Kodėl vienas žmogus pastoviai valgo nesveiką maistą, geria alų, nesportuoja ir yra plonas kaip siūlelis, o kitas šalia su kalkuliatoriumi skaičiuoja suvartotas kalorijas, sportuoja tris kartus per savaitę ir yra du kartus storesnis už pirmąjį kolegą? Atsakymas paprastas: skirtinga genetika

Pažymėti: , ,
Top