Žyma: košė

Grikių ir kefyro dieta

grikiai

Daugelis žino, kad grikiai yra vertingos kruopos, kuriose apstu maistinių medžiagų, tai – B grupės vitaminai, kalcis, kalis, geležis, jodas, cinkas, fosforas, fluoras, molibdenas ir kt. Grikių kruopose taip pat yra krakmolo, baltymų, cukraus, aliejaus, organinių rūgščių. Svarbiausia, kad grikiuose

Pažymėti: , , ,

Pusryčių energija visai dienai

pusryciai

Pusryčiai, kaip sveikos mitybos dalis,  yra geras energetinis užtaisas prasidedančios dienos darbams. Tačiau iš ryto nereikėtų pulti valgyti tik išlipus iš lovos. Geriausia papusryčiauti per dvi valandas nuo atsibudimo. Pusryčiai neturėtų būti vienodi kiekvieną dieną. Kuo įvairesnis pusryčių racionas, tuo

Pažymėti: , ,

Valgau grikius ir lieknėju

grikiu-kose-300x287

Daugelis dietą sieja su badavimu. Tačiau yra ir kitas būdas sublogti – valgant košes. Iš pirmo žvilgsnio atrodytų, jog tai neįmanoma, nes košė – tai  angliavandeniai, kurie neleidžia atsikratyti nereikalingų kilogramų. Pasirodo, ne viskas taip. Išbandykite grikių košę. Grikių sudėtyje

Pažymėti: , ,

Košė – sveikas ir pigus maistas

kose

Nepamainomas pusryčių valgis – košė. Kruopose, iš kurių verdamos košės, nėra daug riebalų, tačiau kalorijų – pakankamai. Norintieji suliesėti košes ir kitus kruopų patiekalus turėtų ruošti be riebalų ar riebaus pieno. Beje, kruopos – vis dar vienas iš pigesnių produktų,

Pažymėti: ,

Grikių dieta

grikiu kose

Daug įvairių gerų minčių yra pateikta apie grikių, kefyro ir grikių dietas. Jeigu trumpai ir glaustai tai – laikantis grikių dietos per savaitę galima numesti iki 10 kilogramų. Nors grikių dieta gana griežta, tačiau, remiantis ją išbandžiusiųjų atsiliepimais, yra tikrai

Pažymėti: , ,
Top