Žyma: meditacinis pratimas

Judesio meditacijos stovėsena ir pagrindiniai kojų judesiai

pedos stovesena

Judesio meditacijos pirmoje dalyje susigrąžinome savo dėmesio energiją, antroje pratimų sekos dalyje dėmesio energijos pagalba projektavome plokštumas erdvėje, trečiojo dinaminės meditacijos pratimo metu išmokome savo stebėjimo tašku „išeiti iš kūno“. 1, 2, 3 pratimų pagalba galima išsilaisvinti iš fizinės visatos gniaužtų,

Pažymėti: , , ,

Džiaugsmas, suvokus judesio linijas

liniju trajektorijos

Pirmoje straipsnių apie Judesio meditaciją ciklo dalyje išmokome susigrąžinti dėmesį iš savo kūno, aplinkos ir kitų pašalių, antroje ciklo dalyje mokėmės, kaip vizualizuoti, pajausti ir suvokti virtualias plokštumas, taip pat kaip tai galima pritaikyti vizualizuojant bet kokius kitus fizinius daiktus ar abstrakčius dalykus.

Pažymėti: ,

Judesio meditacijos pratimas: vizualizuojame plokštumą

Jei, atlikdami Judesio meditacijos 1 pratimą jau galime susigrąžinti savo dėmesio energijos ar dėmesio dalelytes, šiandien užsiimkime kūrybine veikla. 2. Nematomos ar vizualizuojamos plokštumos erdvėje Atlikimo vieta. Jums reikia surasti bet kokią angą. Anga gali būti kambaryje ar lauke, lango, durų dydžio ar didesnė.

Pažymėti: ,
Top