Žyma: vakarienė

Sportuojant prieš miegą valgyti būtina

dviratininkas-vairas-miskas

Egzistuoja nuostata, kad valgymas vėlai vakare tukina, todėl daugelis po 19 val. atsisako šio malonumo, tikėdamiesi, kad papildomų kilogramų nepriaugs. „Ši nuostata neteisinga, nes žmogaus organizmas nežino kiek dabar yra valandų, tačiau jam daug svarbiau ką ir kiek suvalgome per

Pažymėti: , ,

Dieta ABCD

salotu_dubenelis

Pusryčiai Nuo 07:00 iki 08:30 Planas A: Dubuo avižų ir įvairių uogų košės. „Avižose yra apstu skaidulų, dėl to jausiesi sotesnis, todėl neapsirysi praėjus vos pusvalandžiui“, – sako dr. Rossas Shermanas, šio mitybos plano autorius, treniruočių fiziologas ir dietos patarėjas

Pažymėti: , , , ,

Pomidorų sulčių dieta

sviezios pomidoru sultys pomidorai

Siūlome valgiaraščio pavyzdį, laikantis pomidorų sulčių dietos. Pusryčiai: Stiklinė pomidorų sulčių su dviem riekelėmis ruginės duonos, apteptos plonu sviesto sluoksniu ir pusė puodelio neriebios varškės su vaisių saltomis. Pietūs: Stiklinė pomidorų sulčių, pusė puodelio virtų ryžių su nedideliu daržovių kiekiu,

Pažymėti: , , , ,

Indiška dieta

vaisiu-dubenelis-pieno-asotis

Pagrindinis indiškos dietos principas – mėsos ir jos produktų atsisakymas. Tai vegetariška dieta. Jei pastebėjote, kad pablogėjo bendra jūsų savijauta, tuomet reikėtų atsisakyti panašaus mitybos metodo. Būkite atsargios: negalima painioti vegetariškos ir subalansuotos mitybos. Vartojant labai mažai baltymų ir mineralų,

Pažymėti: , , , , ,

Daržovių dieta

darzoves-krepselis

Daržovių dietą geriausia naudoti daržovių sezono metu, kuris tęsiasi vieną mėnesį, tačiau galima ir ilgiau, jei į racioną įtrauksime angliavandenius bei baltymus. Svorio numetimas nuo 3 iki 6 kg. Daržovių dieta Dienos daržovių norma 1,5 kg. Rekomenduojami produktai: – šviežios daržovės

Pažymėti: , , , , , ,

Atkinso dieta

steikas-kepsnys-groteles-zarijos

Šios dietos išskirtinumas – neribodama savęs gali valgyti maistą, kuriame daug baltymų. Tau neteks atsisakyti mėsos, paukštienos, kiaušinių, majonezo, grietinės ir sūrio, kuriuos griežtai pasmerktų kitų dietų propaguotojai. Tačiau treikės (bent trumpam) tarti „sudie“ angliavandeniams – makaronams, duonai, vaisiams, daržovėms

Pažymėti: , , , , , ,

Obuolių dieta

apple-obuolys-rausvas-geltonas

Obuolių monodieta tinka tik kaip papildomas sveikatingumo metodas. Obuolių iškrovos dieną – dieną, kai valgai tik obuolius – geriausia pasidaryti kartą per mėnesį. Kad svoris sumažėtų, obuolių dietos reikėtų laikytis 1 – 2 kartus per savaitę. Deja, vieną kartą pasilaikiusi

Pažymėti: , , , , , , ,
Top