Žyma: vitaminas D

Pienas po treniruočių degina riebalus

pieno-stikline-pieva-baltos-ramunes

Kanados mokslininkams atlikus tyrimus paaiškėjo, kad po treniruočių, kaskart išgeriant dvi stiklines pieno, galima greičiau numesti nereikalingus kilogramus. Eksperimento dalyviai, jauni 18-30 metų vyrai, buvo suskirstyti į tris grupes. Pirmosios grupės nariai po treniruočių išgerdavo dvi stiklines gazuoto vandens, antrosios

Pažymėti: , , , , , ,

Maisto papildai: kaip sustiprinti imunitetą?

citro

Atėjo peršalimo ligų sezonas. Oras vis labiau vėsta, todėl didesnę laiko dalį praleidžiame patalpose ne tik su savo draugais ir artimaisiais, bet ir virusais. Todėl dažniau ir sergame. Na, o jei dar nejaučiate peršalimo ligų simptomų, pats laikas susirasti tinkamą

Pažymėti: , , , , ,

Kalcis ir vitaminas D per pusryčius sukuria sotumo pojūtį

grated-cheese-lydytas-suris-kalcio-saltinis

Per pusryčius su maistu gaudamas daug vitamino D ir kalcio, organizmas gali pagreitinti riebalų skaidymąsi, o pats žmogus vėliau jaučiasi sotesnis, rodo Australijoje atliktas tyrimas. Nustatyta, kad per pusryčius gavus per 500 miligramų kalcio ir 8,7 mikrogramo vitamino D, žymiai

Pažymėti: , , ,

Žuvų taukai

zuvys-dekoratyvines

Žuvų taukai – tai natūralus gamtinis produktas, gaunamas iš įvairių vandenyno žuvų, tokių kaip menkės, tunai, ančiuviai, sardinės ir kt. Natūraliai žuvų taukų sudėtyje yra pačios žuvies pagamintų vitaminų A ir D bei nepakeičiamųjų riebalų rūgščių omega-3. Tradiciškai Norvegijoje žuvų

Pažymėti: , , ,

10 mitų apie kalcio vartojimą

milk-pieno-stikline

Lietuvoje yra susiformavusių įvairių mitų apie kalcio ir kitų mineralų poreikį, jų efektyvumą ar žalą mūsų organizmui. Šiame skyriuje mes paneigsime mitus, pateikdami konkrečius faktus bei įrodymus. 1. Kaulams stiprinti reikia rinktis tik gryną kalcį su vitaminu D. 2006m. gruodį

Pažymėti: , , , , ,
Top