Žyma: angliavandeniai

Įrodyta: saldumynai kenkia sveikatai. Kuo juos pakeisti?

gummi-bears-saldainiai

Saldumynų asortimentas iš skirtingų pasaulio šalių prekybos centruose dažnam apsuka galvą ir stipriai palengvina piniginę. Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos informacija rodo, kad Lietuvoje prekiaujamuose saldumynuose naudojama apie 40 skirtingų priedų, o beveik visuose gaminiuose randama pavojingų dažiklių. Tokie VMVT

Pažymėti: , , ,

Kodėl verta valgyti duoną?

namine duona atpjautos riekes

Duona kartu su kitais grūdiniais produktais sudaro sveikos mitybos pagrindą. Duonos rekomenduojama valgyti kasdien ir ne kartą. Paskaičiuota, kad suaugęs žmogus per dieną vidutiniškai suvalgo apie 300 gramų duonos. Kasdienėje duonoje gausu B grupės vitaminų ir mikroelementų; natrio, kalio, fosforo,

Pažymėti: , ,

5 mitai apie maistą

krepselis maisto produktai

Dažnai visuomenėje sklando įvairios idėjos, kurios neturi moksliniu ar kitu kokiu tai būdu pagrįsto pagrindo, taip vadinami mitai. Paprastai tai idėjos, kurios yra kieno tai, kaip sakoma, „išlaužtos iš piršto“.  Susipažinkime su keletu iš jų: 1 mitas: Kalakutienos vartojimas padeda

Pažymėti: , , , , ,

Optimalus paros racionas

Sveikos mitybos „Šventasis gralis“: kiek kokių medžiagų reikia suvartoti žmogaus organizmui per parą. Tai optimalus baltymų, riebalų ir angliavandenių kiekis, tam kad žmogus gyventų sveikai ir laimingai. Įvertindami pateiktus duomenis galėsite griežčiau vertinti įvairias dietas. Rekomenduojame papildomai pasidomėti kokia kiekvieno

Pažymėti: , , ,

Organizmo polinkis kaupti, o ne deginti riebalus

maiselis_krepselis_produktai

Vartodami maistą, kuriame gausu riebalų, svorio priaugame ne tik dėl to, kad riebaluose yra daugiau kalorijų negu angliavandeniuose ir baltymuose, bet ir dėl organizmo polinkio kaupti, o ne deginti riebalus. Tyrimai su vienodo kaloringumo dietomis Mokslininkai atliko tyrimus, kurių metu

Pažymėti: , , ,

Dieta ir sveikos mitybos principai

salad-salotu-lekste

Laikantis dabar labai populiarių dietų labai svarbu nepamiršti sveikos mitybos principų. Sveika mityba yra tokia, kai organizmas gauna visų reikalingų medžiagų ir energijos idealiam svoriui palaikyti. Pagrindinės maisto medžiagos Su maistu žmogus gauna apie 40 įvairių maistinių medžiagų. Pagrindinės maisto

Pažymėti: , , , , ,

Vieno žmogaus nuomonė apie dietas

vaisiai_darzoves

Faktas nr. 1 Kas valgė, visi mirė. Kas nevalgė – irgi, tik truputį vėliau. Aišku, juokai, juokais, bet mirusiųjų iš bado aukų Afrikoje skrodimai rodo, kad jų raumenys būna beveik sunykę, tai yra, juos „suvalgo“ pats organizmas, bet keisčiausia yra

Pažymėti: , , , , ,
Top